Kódy motorů Renault Master

Kódy motorů Renault Master

Kódy motorů Renault Master 1. generace

Pro první generaci Renault Master, která byla uvedena na trh v roce 1980 a vyráběna až do roku 1998, byly dostupné různé motory, které se mohly lišit v závislosti na trhu. Zde jsou některé běžné kódy motorů pro první generaci Renault Master spolu s jejich podrobnostmi:

  1. 2.5 D – S8U: Tento naftový motor má objem 2.5 litru. Poskytoval základní výkon pro užitková vozidla, typicky kolem 75 koní. Byl známý pro svou spolehlivost a dlouhou životnost.
  2. 2.8 D – J5R/J7T: Další verze naftového motoru s objemem 2.8 litru. Poskytoval větší výkon než předchozí verze, obvykle kolem 85-95 koní. Byl oblíbený pro svou sílu a schopnost tažení nákladů.
  3. 2.1 D – G8T: Tento naftový motor má objem 2.1 litru. Poskytoval výkon kolem 65-70 koní. Byl známý pro svou úspornou spotřebu paliva a nízké provozní náklady.
  4. 2.8 TDI – S9W: Modernizovaná verze naftového motoru s turbodmychadlem. Tento motor má objem 2.8 litru a poskytoval výkon kolem 100-110 koní. Byl oblíbený pro svou kombinaci síly a úspornosti.
  5. 2.0 – J5T: Tento benzínový motor má objem 2.0 litru. Poskytoval základní výkon kolem 80-90 koní. Byl vhodný pro ty, kteří vyžadovali benzínovou variantu pro svá užitková vozidla.

Tyto motory poskytovaly širokou škálu výkonu a účinnosti, což dělalo z první generace Renault Master vhodné užitkové vozidlo pro různé potřeby a účely.

Kódy motorů Renault Master 2. generace

Pro druhou generaci Renault Master, která byla uvedena na trh v roce 1997 a vyráběna až do roku 2010, byly dostupné různé motory, které se mohly lišit v závislosti na trhu a modelovém roce. Zde jsou některé běžné kódy motorů pro druhou generaci Renault Master spolu s jejich podrobnostmi:

  1. 2.2 dCi – G9T/G9U: Tento naftový motor má objem 2.2 litru. Poskytoval výkon kolem 90-115 koní v závislosti na verzi a výbavě. Byl oblíbený pro svou účinnost a spolehlivost.
  2. 2.5 dCi – G9U: Další verze naftového motoru s objemem 2.5 litru. Poskytoval výkon kolem 120-150 koní a byl vybaven turbodmychadlem pro zvýšení výkonu. Byl vhodný pro náročnější úkoly a tažení nákladů.
  3. 3.0 dCi – ZD3: Tento naftový motor má objem 3.0 litru. Poskytoval vysoký výkon kolem 150-180 koní a byl vhodný pro ty, kteří potřebovali maximální sílu pro náročné úkoly a tažení těžkých nákladů.
  4. 2.5 dCi – G9U s FAP: Verze naftového motoru s filtrem pevných částic (FAP). Poskytovala stejný výkon jako standardní verze, ale s nižšími emisemi a lepší ekologickou stopou.
  5. 2.8 DTI – S8U: Starší verze naftového motoru s objemem 2.8 litru. Poskytovala výkon kolem 110-130 koní a byla vhodná pro ty, kteří hledali spolehlivý a účinný motor pro svá užitková vozidla.

Tyto motory poskytovaly širokou škálu výkonu a účinnosti, což dělalo z druhé generace Renault Master vhodné užitkové vozidlo pro různé potřeby a účely, od přepravy nákladu po osobní dopravu.

Kódy motorů Renault Master 3. generace

Pro třetí generaci Renault Master, která byla uvedena na trh v roce 2010 a vyráběna až do současnosti, jsou k dispozici různé motory, které se mohou lišit v závislosti na trhu a modelovém roce. Zde jsou některé běžné kódy motorů pro třetí generaci Renault Master spolu s jejich podrobnostmi:

  1. 2.3 dCi – M9T: Tento naftový motor má objem 2.3 litru. Poskytuje širokou škálu výkonu, včetně verzí s výkonem od 110 do 180 koní. Je vybaven turbodmychadlem pro zvýšení efektivity a výkonu.
  2. 2.3 dCi Twin-Turbo – M9T: Modernizovaná verze naftového motoru s dvojitým turbodmychadlem. Poskytuje výkon od 135 do 180 koní a je známá pro svou vysokou účinnost a dynamiku.
  3. 2.3 dCi Single-Turbo – M9T: Verze naftového motoru s jedním turbodmychadlem. Poskytuje výkon od 110 do 165 koní a je oblíbená pro svou spolehlivost a efektivitu.
  4. 2.3 dCi Bi-Turbo – M9T: Další modernizovaná verze naftového motoru s dvojitým turbodmychadlem. Poskytuje výkon od 135 do 180 koní a je známá pro svou vysokou účinnost a dynamiku.
  5. 2.3 dCi Euro 6d-Temp – R9M: Novější verze naftového motoru splňující normy Euro 6d-Temp. Poskytuje výkon od 110 do 180 koní a je optimalizována pro nižší emise a lepší ekologickou stopu.

Tyto motory poskytují širokou škálu výkonu a efektivity, což dělá z třetí generace Renault Master vhodné užitkové vozidlo pro různé účely a potřeby zákazníků, od přepravy nákladu po osobní dopravu.

Renault Master

Renault Master je jedním z nejznámějších a nejoblíbenějších užitkových vozidel na trhu, které si získalo širokou popularitu díky své spolehlivosti, všestrannosti a vynikajícímu výkonu. Tento model, vyráběný od roku 1980, prošel řadou generací a stále zůstává preferovanou volbou pro podnikatele, řemeslníky a dopravní společnosti.

Jedním z hlavních důvodů, proč si zákazníci vybírají Renault Master, je jeho široká škála možností konfigurace a variant karoserie. Master je k dispozici jako dodávka, furgon, mikrobus, plachta nebo chladící skříň, což z něj činí ideálního partnera pro různé účely a odvětví.

Díky moderním technologiím, jako jsou úsporné a výkonné motory, pokročilé bezpečnostní prvky a inteligentní systémy asistence řidiče, Renault Master poskytuje nejen spolehlivý výkon, ale také bezpečnou a pohodlnou jízdu. Jeho prostorný interiér a ergonomický design přispívají k pohodě řidiče a cestujících během dlouhých cest i náročných pracovních dnů. Renault Master si zaslouženě drží pozici jednoho z předních hráčů ve své třídě díky své kombinaci praktičnosti, spolehlivosti a efektivity.

Renault Master III front 20100504