Kódy motorů Seat Inca

Kódy motorů Seat Inca

Seat Inca, kompaktní dodávkový vůz vyráběný španělskou automobilkou Seat v letech 1995 až 2003, měl k dispozici několik různých motorů. Mezi ně patřily:

  1. 1.4 MPI – Základní motor s objemem 1.4 litru poskytoval dostatečný výkon pro každodenní provoz a byl cenově dostupný.
  2. 1.6 MPI – Verze s větším objemem poskytovala více výkonu a byla vhodná pro ty, kteří hledali trochu více dynamiky.
  3. 1.9 SDI – Dieselový motor s přímým vstřikováním paliva nabízel slušný točivý moment a úspornost paliva, což bylo užitečné pro provoz v městských podmínkách i na delších cestách.
  4. 1.9 TDI – Vylepšená verze dieselového motoru s turbodmychadlem poskytovala ještě vyšší výkon a lepší akceleraci, což zlepšilo výkon vozu při přepravě nákladu.

Tyto motory se vyskytovaly v různých verzích Seat Inca a byly k dispozici s různými výkonovými úrovněmi, aby vyhověly potřebám různých zákazníků, ať už hledali spolehlivé pracovní vozidlo nebo účinný způsob přepravy nákladu.

SEAT Inca

Seat Inca byl malý dodávkový vůz, který byl vyráběn v letech 1995 až 2003. Byl založen na platformě Seat Ibiza a byl v podstatě její dodávkovou verzí. Tento kompaktní dodávkový vůz byl oblíbeným modelem pro podnikatele, kteří potřebovali spolehlivý a praktický vůz pro přepravu nákladu ve městě i mimo něj.

Jednou z hlavních výhod Seat Inca byla jeho variabilita a prostornost. Díky robustní konstrukci a praktickému designu nabízel Inca dostatek místa pro přepravu nákladu až do 625 kg. K dispozici byla také verze s prodlouženým rámem, která poskytovala ještě více místa pro náklad. Interiér byl jednoduchý, ale funkční, což usnadňovalo denní použití.

Seat Inca byl také cenově dostupným vozem s nízkými provozními náklady. Díky široké škále motorizací, včetně benzínových a dieselových variant, si zákazníci mohli vybrat motor odpovídající svým potřebám. Spolehlivost a ekonomičnost těchto motorů dělala z Inca oblíbený vůz pro podnikání a každodenní použití.

MHV Seat Inca 01