Škoda Roomster
Škoda Roomster je oblíbené malé MPV, vůbec první model této kategorie v nabídce mladoboleslavské automobilky. Ve východočeských závodech v Kvasinách a také ve Vrchlabí se tento vůz montoval v letech 2006 – 2015. Faceliftu se Roomster dočkal v roce 2010. Původně zamýšlená druhá generace, která měla vycházet z VW Caddy se nakonec kvůli úsporným opatřením která nastala po kauze dieselgate nakonec nedostal.
Užitková verze, odvozená od Roomsteru se prodávala jako Škoda Praktik.
Technické parametry Škoda Roomster
výrobce automobilu | Škoda auto |
typ automobilu | MPV |
místa výroby | ČR (Kvasiny, Vrchlabí) |
použitá platforma | |
délka automobilu | 4205 mm |
šířka automobilu | 1684 mm |
výška automobilu | 1607 mm |
rozvor | 2617 mm |
rozchod | 1436 front, 1500 rear |
počet míst k sezení | 5 |
světlá výška | 140 mm |
objem palivové nádrže | |
kapacita zavazadlového prostoru | 450-530/ 1555/ 1780 litrů |
facelift | 2010 |
typ pohonu | 4×2, předmí |
převodovky | 5M, 6A a 7DSG |
objem motoru | 1200 – 1900 cm3 |
počet válců | 3 a 4 |
výkon motoru | 47 – 77 kW |
palivo | benzin, diesel |
tituly | |
hodnocení EuroNCAP | ***** (2006) |
stupně výbavy | Roomster, Easy, Style, Sport, Comfort, Atractive, Scout |
počet airbagů | dle výbavy |
autobaterie benzin | Autobaterie 60Ah |
autobaterie diesel | Autobaterie 74Ah |
příslušenství | střešní nosič Škoda Roomster |