Kódy motorů Renault Espace

Kódy motorů Renault Espace

Kódy motorů Renault Espace 1. generace

Během první generace Renault Espace, která byla vyráběna v letech 1984 až 1991, byla k dispozici řada motorů s různými identifikačními kódy. Mezi ně patřily:

  1. 2.0 (J7R) – Tento čtyřválcový benzínový motor s objemem 2.0 litru poskytoval dostatečný výkon pro pohodlnou jízdu s plně naloženým vozem. Byl spolehlivý a ekonomický v provozu.
  2. 2.2 (J7T) – Další benzínový motor s objemem 2.2 litru, který nabízel lepší výkon a dynamiku než menší verze. Byl oblíbený pro svou plynulou jízdu a spolehlivost.
  3. 2.1 Diesel (J8S) – Dieselový motor s objemem 2.1 litru nabízel vynikající kombinaci výkonu a úspornosti paliva. Byl vhodný pro dlouhé jízdy a nabízel nižší provozní náklady.
  4. 2.1 Turbo Diesel (J8S-T) – Tento dieselový motor s přeplňováním poskytoval ještě vyšší výkon a točivý moment, což bylo vhodné pro táhnutí těžších nákladů nebo jízdu v náročnějším terénu.

Tyto motory poskytovaly širokou škálu výkonu a úspornosti paliva pro první generaci Renault Espace a umožňovaly zákazníkům vybrat si motor odpovídající jejich potřebám a preferencím

Kódy motorů Renault Espace 2. generace

Během druhé generace Renault Espace, vyráběné v letech 1991 až 1996, byla k dispozici řada motorů s různými identifikačními kódy. Mezi ně patřily:

  1. 2.0 (J7R) – Čtyřválcový benzínový motor s objemem 2.0 litru poskytoval dostatečný výkon pro pohodlnou jízdu s plně naloženým vozem. Byl spolehlivý a ekonomický v provozu.
  2. 2.2 (J7T) – Další benzínový motor s objemem 2.2 litru, který nabízel lepší výkon a dynamiku než menší verze. Byl oblíbený pro svou plynulou jízdu a spolehlivost.
  3. 2.1 Diesel (J8S) – Dieselový motor s objemem 2.1 litru nabízel vynikající kombinaci výkonu a úspornosti paliva. Byl vhodný pro dlouhé jízdy a nabízel nižší provozní náklady.
  4. 2.2 Turbo Diesel (G8T) – Tento dieselový motor s přeplňováním poskytoval vyšší výkon a točivý moment, což bylo vhodné pro táhnutí těžších nákladů nebo jízdu v náročnějším terénu. Byl oblíbeným motorem pro ty, kteří vyžadovali větší tahovou sílu.

Kódy motorů Renault Espace 3. generace

Během třetí generace Renault Espace, vyráběné od roku 1996 do roku 2002, byla k dispozici řada motorů s různými identifikačními kódy. Mezi ně patřily:

  1. 2.0 (F3R) – Čtyřválcový benzínový motor s objemem 2.0 litru poskytoval dostatečný výkon pro pohodlnou jízdu s plně naloženým vozem. Byl spolehlivý a ekonomický v provozu.
  2. 2.2 (G8T) – Benzínový motor s objemem 2.2 litru, který nabízel lepší výkon a dynamiku než menší verze. Byl oblíbený pro svou plynulou jízdu a spolehlivost.
  3. 2.9 V6 (Z7X) – Šestiválcový benzínový motor s objemem 2.9 litru poskytoval vyšší výkon a hladký chod. Byl ideální pro ty, kteří vyžadovali vyšší výkon a komfortní jízdu.
  4. 2.2 dT (G8T) – Dieselový motor s přeplňováním a objemem 2.2 litru nabízel vyšší výkon a točivý moment, což bylo vhodné pro těžší náklady nebo jízdu v náročných podmínkách.

Kódy motorů Renault Espace 4. generace

Během čtvrté generace Renault Espace, vyráběné od roku 2002 do roku 2014, byla k dispozici široká škála motorů s různými identifikačními kódy. Mezi ně patřily:

  1. 2.0 16V (F4R) – Čtyřválcový benzínový motor s objemem 2.0 litru poskytoval dostatečný výkon pro pohodlnou jízdu s plně naloženým vozem. Byl spolehlivý a ekonomický v provozu.
  2. 2.0 Turbo (F4Rt) – Tento benzínový motor s turbodmychadlem poskytoval vyšší výkon a dynamiku než verze bez přeplňování. Byl oblíbený pro svou sportovní charakteristiku a rychlou akceleraci.
  3. 3.0 V6 (L7X) – Šestiválcový benzínový motor s objemem 3.0 litru poskytoval plynulý a silný výkon. Byl ideální pro ty, kteří vyžadovali vyšší výkon a komfortní jízdu.
  4. 2.2 dCi (G9T) – Dieselový motor s objemem 2.2 litru nabízel vynikající kombinaci výkonu a úspornosti paliva. Byl vhodný pro dlouhé jízdy a nabízel nižší provozní náklady.
  5. 3.0 dCi (G9T) – Tento větší dieselový motor s objemem 3.0 litru poskytoval ještě vyšší výkon a točivý moment. Byl oblíbený pro svou tahovou sílu a schopnost tahat těžší náklady.

Kódy motorů Renault Espace 5. generace

Během páté generace Renault Espace, která začala v roce 2015, byla k dispozici široká škála motorů s různými identifikačními kódy. Mezi ně patřily:

  1. 1.6 Energy TCe – Tento moderní přeplňovaný čtyřválcový benzínový motor s objemem 1.6 litru poskytoval dostatečný výkon a úspornost paliva. Byl oblíbený pro svou efektivitu a plynulý chod.
  2. 1.8 Energy TCe – Další přeplňovaný benzínový motor s objemem 1.8 litru, který nabízel vyšší výkon a dynamiku než menší verze. Byl vhodný pro ty, kteří hledali sportovnější jízdní vlastnosti.
  3. 1.6 dCi – Dieselový motor s objemem 1.6 litru nabízel vynikající kombinaci výkonu a úspornosti paliva. Byl vhodný pro dlouhé jízdy a nabízel nižší emise CO2.
  4. 2.0 dCi – Větší dieselový motor s objemem 2.0 litru poskytoval vyšší výkon a točivý moment. Byl ideální pro tažení těžších nákladů nebo jízdu v náročných podmínkách.

Renault Espace

Renault Espace, ikona segmentu MPV, si během svého dlouhého dědictví vydobyla respekt a popularitu mezi rodinami i jednotlivci hledajícími prostorný a pohodlný automobil. Své první kroky v automobilovém světě učinila v roce 1984 a od té doby se stala synonymem pro luxus, komfort a inovaci. Espace představuje spojení stylového designu s praktičností a poskytuje prostor pro celou rodinu i jejich zavazadla.

Interiér Espace je vybaven prvotřídními materiály a moderními technologiemi, což poskytuje cestujícím maximální komfort a zážitek z jízdy. Od prvních modelů až po současnost Renault neustále inovuje a zdokonaluje vnitřní prostor vozu, aby vyhovoval potřebám moderních řidičů a jejich rodin. Od prostorných sedadel po flexibilní možnosti uspořádání interiéru Espace je navržen tak, aby poskytoval maximální pohodlí a přizpůsobil se různým životním situacím. S širokou škálou dostupných funkcí a bezpečnostních technologií je Renault Espace nejen vozem pro každodenní použití, ale také dokonalým společníkem pro dlouhé cesty a dobrodružství na silnici.

 

Renault Espace Intens ENERGY dCi 160 EDC (V) – Frontansicht, 2. Mai 2015, Düsseldorf