Kódy motorů Peugeot 307

Kódy motorů Peugeot 307

Peugeot 307 byl kompaktní rodinný vůz vyráběný od roku 2001 do roku 2008. Tento model byl k dispozici s širokou škálou benzínových a dieselových motorů. Zde jsou číselné kódy motorů Peugeot 307 spolu s podrobnostmi:

Benzínové motory:

  1. TU3JP:
    • Typ: 1.4
    • Výkon: 75 k (55 kW)
    • Zdvihový objem: 1,360 cm³
  2. ET3J4:
    • Typ: 1.6 16V
    • Výkon: 109 k (80 kW)
    • Zdvihový objem: 1,587 cm³
  3. NFU (TU5JP4):
    • Typ: 1.6 16V
    • Výkon: 110 k (80 kW)
    • Zdvihový objem: 1,587 cm³
  4. XU7JP4:
    • Typ: 1.8 16V
    • Výkon: 117 k (85 kW)
    • Zdvihový objem: 1,749 cm³
  5. EW7J4:
    • Typ: 1.8 16V
    • Výkon: 116 k (85 kW)
    • Zdvihový objem: 1,749 cm³
  6. EW10J4:
    • Typ: 2.0 16V
    • Výkon: 138 k (103 kW)
    • Zdvihový objem: 1,997 cm³
  7. EW10D:
    • Typ: 2.0 16V
    • Výkon: 140 k (104 kW)
    • Zdvihový objem: 1,997 cm³
  8. EW10A:
    • Typ: 2.0 16V
    • Výkon: 180 k (131 kW)
    • Zdvihový objem: 1,997 cm³ (verze 307 RC)

Dieselové motory:

  1. DW8:
    • Typ: 1.9 D
    • Výkon: 70 k (51 kW)
    • Zdvihový objem: 1,868 cm³
  2. DV4TD:
    • Typ: 1.4 HDi
    • Výkon: 68 k (50 kW)
    • Zdvihový objem: 1,398 cm³
  3. DV6ATED4:
    • Typ: 1.6 HDi
    • Výkon: 90 k (66 kW)
    • Zdvihový objem: 1,560 cm³
  4. DV6TED4:
    • Typ: 1.6 HDi
    • Výkon: 110 k (80 kW)
    • Zdvihový objem: 1,560 cm³
  5. DW10TD:
    • Typ: 2.0 HDi
    • Výkon: 90 k (66 kW)
    • Zdvihový objem: 1,997 cm³
  6. DW10ATED:
    • Typ: 2.0 HDi
    • Výkon: 107 k (79 kW)
    • Zdvihový objem: 1,997 cm³
  7. DW10BTED4:
    • Typ: 2.0 HDi
    • Výkon: 136 k (100 kW)
    • Zdvihový objem: 1,997 cm³

Tyto motory poskytovaly Peugeot 307 širokou škálu výkonů a spotřeb paliva, což umožnilo tomuto modelu uspokojit různé potřeby a preference zákazníků. Od ekonomických dieselových variant až po výkonné benzínové motory, Peugeot 307 byl všestranným vozem vhodným pro různé typy řidičů.

Peugeot 307

Peugeot 307, který se vyráběl od roku 2001 do roku 2008, představoval kompaktní hatchback a kombi, které se vyznačovalo praktičností a komfortem pro každodenní použití. Tento model byl nástupcem úspěšného Peugeotu 306 a zdědil od něj mnohé pozitivní vlastnosti, zatímco zároveň přinesl řadu nových technologických a designových prvků.

Design Peugeotu 307 byl moderní a dynamický, s charakteristickými zaoblenými tvary a atraktivním vzhledem, který se snažil oslovit širší spektrum zákazníků. Interiér vozu nabízel dostatek prostoru pro cestující a zároveň pohodlí pro dlouhé cesty. Materiály byly kvalitní a ergonomie ovládacích prvků byla pečlivě promyšlena, aby poskytovala co nejpříjemnější uživatelský zážitek.

V oblasti motorizace Peugeot 307 nabízel širokou škálu možností. Benzínové motory zahrnovaly úsporné čtyřválce jako 1.4 a 1.6, ale také výkonnější verze s 2.0 litrovým motorem. Pro ty, kteří preferovali diesel, byly k dispozici moderní HDi jednotky s různými výkony, což umožňovalo volbu podle individuálních potřeb řidiče. Díky své různorodosti v motorizaci se Peugeot 307 stal atraktivní volbou pro rodiny i jednotlivce hledající spolehlivý a ekonomický vůz s dostatkem prostoru a praktickými funkcemi.

Celkově lze Peugeot 307 charakterizovat jako vozidlo, které kombinovalo šikovný design, praktičnost a rozmanitost motorizace, což ho činilo konkurenceschopným hráčem v segmentu kompaktních vozů po celá léta jeho výroby.

 

2002 Peugeot 307 Rapier 16V 1.6 Front