Kódy motorů Peugeot 308
Kódy motorů Peugeot 308 1. generace
Pro Peugeot 308 první generace jsou k dispozici následující číselné kódy motorů společně s jejich podrobnostmi:
- 1.4 VTi 95
- Typ motoru: 4-válcový řadový benzínový motor
- Objem: 1397 cm³
- Výkon: 70 kW (95 k)
- Maximální točivý moment: 136 Nm
- Převodovka: 5stupňová manuální
- 1.6 VTi 120
- Typ motoru: 4-válcový řadový benzínový motor
- Objem: 1598 cm³
- Výkon: 88 kW (120 k)
- Maximální točivý moment: 160 Nm
- Převodovka: 5stupňová manuální / 4stupňová automatická
- 1.6 THP 140
- Typ motoru: 4-válcový řadový benzínový motor s přeplňováním (turbo)
- Objem: 1598 cm³
- Výkon: 103 kW (140 k)
- Maximální točivý moment: 240 Nm
- Převodovka: 6stupňová manuální / 4stupňová automatická
- 1.6 THP 150
- Typ motoru: 4-válcový řadový benzínový motor s přeplňováním (turbo)
- Objem: 1598 cm³
- Výkon: 110 kW (150 k)
- Maximální točivý moment: 240 Nm
- Převodovka: 6stupňová manuální / 6stupňová automatická
- 2.0 HDi 136
- Typ motoru: 4-válcový řadový dieselový motor s přímým vstřikováním
- Objem: 1997 cm³
- Výkon: 100 kW (136 k)
- Maximální točivý moment: 320 Nm
- Převodovka: 6stupňová manuální / 6stupňová automatická
- 2.0 HDi 163
- Typ motoru: 4-válcový řadový dieselový motor s přímým vstřikováním
- Objem: 1997 cm³
- Výkon: 120 kW (163 k)
- Maximální točivý moment: 340 Nm
- Převodovka: 6stupňová manuální / 6stupňová automatická
Tyto specifikace se mohou lišit v závislosti na konkrétním ročníku a trhu, proto přesné informace byste měli ověřit ve specifikacích vozidla nebo u autorizovaného servisu.
Kódy motorů Peugeot 308 2. generace
Pro Peugeot 308 druhé generace jsou k dispozici následující číselné kódy motorů společně s jejich podrobnostmi:
- 1.2 PureTech 110
- Typ motoru: 3-válcový řadový benzínový motor
- Objem: 1199 cm³
- Výkon: 81 kW (110 k) při 5500 ot/min
- Maximální točivý moment: 205 Nm při 1500 ot/min
- Převodovka: 5stupňová manuální / 8stupňová automatická
- 1.2 PureTech 130
- Typ motoru: 3-válcový řadový benzínový motor
- Objem: 1199 cm³
- Výkon: 96 kW (130 k) při 5500 ot/min
- Maximální točivý moment: 230 Nm při 1750 ot/min
- Převodovka: 6stupňová manuální / 8stupňová automatická
- 1.6 THP 205
- Typ motoru: 4-válcový řadový benzínový motor s přeplňováním (turbo)
- Objem: 1598 cm³
- Výkon: 151 kW (205 k) při 6000 ot/min
- Maximální točivý moment: 285 Nm při 1750 ot/min
- Převodovka: 6stupňová manuální
- 1.5 BlueHDi 100
- Typ motoru: 4-válcový řadový dieselový motor s přímým vstřikováním
- Objem: 1499 cm³
- Výkon: 75 kW (102 k) při 3500 ot/min
- Maximální točivý moment: 250 Nm při 1750 ot/min
- Převodovka: 5stupňová manuální / 8stupňová automatická
- 1.5 BlueHDi 130
- Typ motoru: 4-válcový řadový dieselový motor s přímým vstřikováním
- Objem: 1499 cm³
- Výkon: 96 kW (130 k) při 3750 ot/min
- Maximální točivý moment: 300 Nm při 1750 ot/min
- Převodovka: 6stupňová manuální / 8stupňová automatická
- 2.0 BlueHDi 150
- Typ motoru: 4-válcový řadový dieselový motor s přímým vstřikováním
- Objem: 1997 cm³
- Výkon: 110 kW (150 k) při 3750 ot/min
- Maximální točivý moment: 370 Nm při 2000 ot/min
- Převodovka: 6stupňová manuální / 8stupňová automatická
Tyto specifikace mohou být upraveny v závislosti na trhu a modelovém roce, proto doporučuji při výběru nebo potřebě přesnějších informací konzultovat technické specifikace konkrétního vozidla nebo se obrátit na autorizovaný servis značky Peugeot.
Peugeot 308
Peugeot 308 je kompaktní hatchback, který byl poprvé představen v roce 2007 jako nástupce modelu 307. Tento vůz se rychle etabloval jako klíčový hráč ve svém segmentu díky modernímu designu, pokročilým technologiím a široké nabídce motorizací. První generace Peugeotu 308 nabízela různé varianty benzínových a dieselových motorů, které splňovaly jak ekonomické, tak výkonnostní potřeby zákazníků.
V roce 2013 byla představena druhá generace Peugeotu 308, která přinesla výrazné inovace ve designu i technologiích. Nový model byl postaven na platformě EMP2, což vedlo k vylepšení jízdních vlastností, snížení hmotnosti a zlepšení efektivity. Designově se vůz vyznačoval ostrými liniemi, agresivnější přední maskou a kvalitními materiály ve vybavení interiéru.
Peugeot 308 druhé generace byl k dispozici s různými moderními benzínovými a dieselovými motory, včetně efektivních PureTech benzínových agregátů a výkonných BlueHDi dieselů. Zákazníci měli možnost volby mezi manuální nebo automatickou převodovkou, což umožnilo individuální přizpůsobení podle jejich preferencí a stylu jízdy. Druhá generace Peugeotu 308 tak navázala na úspěch svého předchůdce a poskytla moderní, praktické a atraktivní řešení pro každodenní použití a cestování.