Kódy motorů Toyota Corolla
Kódy motorů Toyota Corolla 12. generace (E210)
Pro Toyota Corolla 12. generace (označované jako E210), některé z kódů motorů zahrnují:
- M20A-FKS: Čtyřválcový řadový motor o objemu 2,0 litru s dvěma vačkovými hřídeli (DOHC) a 16 ventily. Tento motor je součástí hybridní varianty Corolly 12. generace.
- M20A-FXS: Hybridní čtyřválcový řadový motor o objemu 2,0 litru s dvěma vačkovými hřídeli (DOHC) a 16 ventily. Tento motor je také součástí hybridní varianty Corolly 12. generace, ale s jinými vlastnostmi a možnostmi.
- M15A-FKS: Čtyřválcový řadový motor o objemu 1,5 litru s dvěma vačkovými hřídeli (DOHC) a 16 ventily. Tento motor je další možností pohonné jednotky pro Corollu 12. generace, ale není hybridní.
- M15A-FXE: Hybridní čtyřválcový řadový motor o objemu 1,5 litru s dvěma vačkovými hřídeli (DOHC) a 16 ventily. Tento motor byl použit v hybridní variantě Corolly 12. generace s menším objemem motoru, což zvyšuje efektivitu paliva.
Tyto kódy motorů jsou specifické pro 12. generaci Toyota Corolla (E210) a zahrnují jak konvenční spalovací motory, tak hybridní varianty, které jsou součástí této modelové řady.
Kódy motorů Toyota Corolla 11. generace (E170/E180)
Pro Toyota Corolla 11. generace (označované jako E170 a E180) byly k dispozici různé motory. Zde jsou některé z kódů motorů použitých v těchto modelech:
- 1ZR-FE: Čtyřválcový řadový motor o objemu 1,8 litru s dvěma vačkovými hřídeli (DOHC) a 16 ventily. Tento motor byl široce používán v mnoha verzích Corolly 11. generace.
- 2ZR-FE: Čtyřválcový řadový motor o objemu 1,8 litru s dvěma vačkovými hřídeli (DOHC) a 16 ventily. Byl dostupný v některých variantách Corolly E170 a E180, obvykle vylepšených nebo sportovnějších verzích.
- 1NR-FE: Čtyřválcový řadový motor o objemu 1,3 litru s dvěma vačkovými hřídeli (DOHC) a 16 ventily. Tento motor byl použit v některých verzích s menším objemem motoru, což mohlo být v některých regionech kvůli daňovým nebo emisním předpisům.
- 3ZR-FAE: Čtyřválcový řadový motor o objemu 1,6 litru s dvěma vačkovými hřídeli (DOHC) a 16 ventily. Tento motor byl součástí některých verzí Corolly 11. generace, obvykle ve sportovnějších variantách.
- 1ND-TV: Čtyřválcový řadový motor o objemu 1,4 litru s přímým vstřikováním paliva. Tento dieselový motor byl dostupný v některých evropských verzích Corolly 11. generace.
Toto jsou pouze některé z možných motorů, které byly k dispozici v Toyota Corolla 11. generace (E170/E180), a různé verze a trhy mohly mít odlišné motorové možnosti.
Kódy motorů Toyota Corolla 10. generace (E140/E150)
Pro Toyota Corolla 10. generace (označované jako E140 a E150) byly k dispozici různé motory. Zde jsou některé z kódů motorů použitých v těchto modelech:
- 1ZR-FE: Čtyřválcový řadový motor o objemu 1,8 litru s dvěma vačkovými hřídeli (DOHC) a 16 ventily. Tento motor byl široce používán v mnoha verzích Corolly 10. generace.
- 2ZR-FE: Čtyřválcový řadový motor o objemu 1,8 litru s dvěma vačkovými hřídeli (DOHC) a 16 ventily. Byl dostupný v některých variantách Corolly E140 a E150, obvykle vylepšených nebo sportovnějších verzích.
- 1ZZ-FE: Čtyřválcový řadový motor o objemu 1,8 litru s dvěma vačkovými hřídeli (DOHC) a 16 ventily. Tento motor byl také použit v některých verzích Corolly 10. generace, zejména v raných modelech.
- 3ZZ-FE: Čtyřválcový řadový motor o objemu 1,6 litru s dvěma vačkovými hřídeli (DOHC) a 16 ventily. Tento motor byl použit v některých verzích Corolly 10. generace, obvykle v ekonomičtějších modelech.
- 1ND-TV: Čtyřválcový řadový motor o objemu 1,4 litru s přímým vstřikováním paliva. Tento dieselový motor byl dostupný v některých evropských verzích Corolly 10. generace.